hep2..ni nak cerita sikit la kan..after claz tadi shaye dan rakan-rakan pergi ke farmasi untuk membeli mask disebabkan wabak H1N1 telahpun berleluasa di sini..
susah juga nak pakai yang sangkut2 kat telinga ni..hehe..
kita tengok orang lain pulak pakai macam mana..
yeay! berjaya!
shaye : sume dah pakai mask dah????
mereka: DAH!
shaye : ok,jum keluar kedai dengan selamat...!
baru beberapa tapak keluar dari kedai je...
dengan serentak kami berkata..
LEMAS lah!
hahahaha!
*tak apa,asalkan selamat..insyaAllah..bila nak cuti ni UTHM? =(
shaye : sume dah pakai mask dah????
mereka: DAH!
shaye : ok,jum keluar kedai dengan selamat...!
baru beberapa tapak keluar dari kedai je...
dengan serentak kami berkata..
LEMAS lah!
hahahaha!
*tak apa,asalkan selamat..insyaAllah..bila nak cuti ni UTHM? =(

1 comment:
waH...kene selseme babi...lari2....
Post a Comment